wtorek, 31 grudnia 2013

08.09.2012

Dziś jest sobota mogę choć te dwa dni spędzić w domu. Nie wiem z jakiego powodu i dlaczego ale myślę o tym chłopaku. Szkoda bo nawet nie wiem jak ma na imię, ale jestem zbyt nie śmiała by o to zapytać. Dziś kiedy wstałam to widziałam przepiękny wschód słońca. Był to jeden z najprzyjemniejszych widoków jakie mogłam widzieć, lecz najbardziej chciała bym pojechać do lasu, na moje ukochane drzewo, bo to jedyne miejsce gdzie czuje się bezpiecznie. Z resztą las jest miejscem spokoju i ciszy. Wiem że większość gimnazjalistów bez muzyki, papierosów i innych takich to dla nich nie da się żyć, ale ja jestem inna, kocham zapach rosy kiedy wstaje o poranku, zapach deszczu, drzew, trawy, ziemi i samego lasu. Nie jestem zwyczajną osobom tylko inną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz